mandag 3. november 2008

lekser...


Nærmer seg visst ny samling med hundetrener-skolen. Hoved-lekse denne gangen var å observere hunden HVER dag (fra forrige samling) og notere ned stress-symtomer.. Litt av en jobb egentlig. For selv om jeg ikke syns Fride er noen spesielt stresset hund, så er det mange små symtomer hver dag. Så allerede blitt noen A4 sider. - mer om dette senere.

Ellers skal jeg, som nevnt før, holde et kort foredrag om et selvvalgt emne. Valget falt til slutt på hestehold og hestens flokkliv. Et VELDIG omfattende tema, så utfordringen blir vel egentlig å fatte meg i korthet.. (neida ikke noe problem, jeg prater aldri for mye...)

Og så må jeg prøve bestemme meg hva jeg skal skrive om på hovedoppgaven. Har en tendens til å utsette slikt til siste liten, men må vel prøve være tidlig ute kanskje. Har noen vage ideer og tenkte bruke dagen til å surfe litt på nett + ta en tur på biblioteket siden jeg likevel må til Vikersund.

Ingen kommentarer: