fredag 29. februar 2008

hopp & dekk på musematte

Hopp på kjøkkengulvet..
opps..! Litt glatt visst! Dekk på musematte
Så var det fredag da. Godt med litt helg. Skal ikke jobbe noe spesielt (bare med regnskap..). Dagen idag har gått til kontorarbeid igjen - jeg har ikke vært veldig effektiv, formen har vært så som så.. Jeg skulle gitt mye for å våkne en morra og IKKE være svimmel og trøtt!!
Men men , etter å ha sluppet ut noen hester, gitt div dyr mat og meg sjøl ei brødskive fikk jeg da unna litt papir-greier. Etterpå ble det en mini-tur med hundene, litt jakting på hybelkaniner (de formerer seg FORT!!) og så en treningsøkt med Fride. Baklengskjeding av dekk på musematte. Repeterte litt sitt og dekk både frivillige og med kommando først. Musematta er hun rimelig sikker på , så da kommandoen kom idet hun tråkket på den, la hun seg fort ned -og repeterte det samme resten av gangene. så veldig fornøyd med det! Deretter litt apporttrening, merker ikke så mye fremgang der, men syns hun grep litt hardere idag + at hun også plukket opp flere ganger. Så får vel si oss greit fornøyd med det og.
Senere på ettermiddagen hadde vi en økt med hopp (over kosteskaft), dette var nok moro og det var full fart på det glatte gulvet :)

1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Jasså...du driver å tjuvtrener agility på kjøkkenet nå.. ? hm...

Ser dere vel på Gjøvik neste fredag da håper jeg ;o)