søndag 10. februar 2008


Vi får nå se om vi forblir på denne bloggen eller tilbakevender til den gamle..
Vært litt så som så med trening de siste dagene. Har fortsatt med "ligg" trening inne og ute , neste mål må være rette dekker forand fører og etterhvert i utgangsstilling. Dette er målet for neste ukes jobbing + stå-trening og bånd-trening (til utstilling til helgen) . Skal begynne med hold fast på grunnferdighetskurset til helgen, så videre trening med vekke interesse for apport bør også prioriteres.
Akkurat nå er Fride et STINKDYR (hun har badet i hestebæsj-tiss...) , så en dusj er det første som skal skje!

1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Heisann!

Jeg trodde du hadde sluttet å blogge jeg. Men fant til slutt ut at du har laget ny blogg, luringen, hehe.. Gratulerer! Denne er mye, mye bedre enn den gamle hvor jeg måtte skrolle i evigheter for å komme til det nyeste innlegget ;o) For ikke å snakke om muligheten til å legge inn kommentarer - det er jo kult!

Flinke til å vedlikeholde treninga er dere også ser jeg :o)

Vi snakkes snart, håper jeg :o)