torsdag 28. februar 2008

kurs avslutt


I går var siste dagen på grunnferdighetskurset. Syns ukene har gått veldig fort! men glad jeg var med på dette kurset, syns både jeg og Fride har lært mye. Og ikke minst er det nyttig trene med andre. jeg håper vi får til fortsette med litt treningssamlinger fremover. Kommer nok til å prøve fortsette med litt kurs med Fride innimellom også, agility-kurs er nok høyest på ønskelista nå.

Vi trente litt hopp på kurset igår, dette hadde ikke Fride prøvd på før i det hele tatt (merkelig nok), men kommer nok til å fortsette litt hjemme nå. Ellers var det litt hold fast-trening og baklengskjeding.

I dag har jeg drevet med kontorarbeid hele dagen - ting tar TID , så syns egentlig ikke jeg har rukket så mye heller (må fortsette i morra..). Bikkjene har vært ute hele formiddagen, fenris i bånd på trappa og fride susende rundt. Rakk en liten tur oppi skogen med dem nå, og så er det ut på jobb til rideungene.

En liten økt med sitt og dekk har det blitt idag, syns Fride tar kommandoene veldig fint. - inne vel å merke, vi må trene mer dekk på annet underlag og!

Ingen kommentarer: