mandag 3. mars 2008

ikke så mye nytt


mandag 3.mars:

Da var helga over og jobbuka startet. Litt bråstart med en ganske bråkete 6.klasse idag, var godt å komme hjem å lufte huet et par timer før jeg skal ut til ridekursene.


Blitt lite trening på hundene i helga. Vi har så smått begynt å ha kranglebøttene Fenris og Jexie inne sammen igjen, gradvis tilvenning og krysser fingre for det ikke smeller igjen ;)


Lørdag var vi på innflytningsfest hos Nina og Therese. Zelma koste seg nok veldig med all oppmerksomheten. Utpå kvelden så til og med en av festdeltagerne sitt snitt til en liten treningsøkt med henne, vel å merke med varierende hell siden litt andre metoder ble brukt og Zelma skjønte mindre. trur det endte med at hun gikk sin vei... he he


Nils anders var litt fascinert av tempoet til Zelma -som er så anderledes enn våre.. her kommer raseforskjellene inn gitt. Zelma har GOD tid i det meste hun gjør (men er ikke treg fordet når det gjelder), alt er vel gjennomtenkt fra å klø seg til å gå opp i sofaen. Mens med våre 3 turboer skjer alt i rekordfart - det skulle helst skjedd i går ;)


Søndag fikk vi besøk på gården av en rottweiler. Trudde først det var zelma , men det var det visst ikke. den slo seg til her og var her mange timer. Leika litt med jexie mens hu sto i bånd og senere med Fride da hun var ute. Etterhvert skjønte jeg den ikke kom til å gå hjem, så siden jeg visste (eller trudde jeg visste) hvor den hørte hjemme, puttet jeg den i bilen og kjørte den hjem

Ingen kommentarer: