onsdag 5. mars 2008

inne-trening


Ikke noe jobb på skolen i dag, så sov til klokka ni - veldig godt!! Fride hadde vært ute en tur tidlig med nils anders, og hun var som vanlig ellevill da jeg kom ned i stua.

En liten tur i skogen , det vanlige hestestellet og litt kontorarbeid før frokost.

Deretter enda mer kontorarbeid , en liten tur til ut og så noen små treningsøkter.

Fenris hjalp til å hente ved og bar en pinne fra vedskjulet og inn!! En STOR prestasjon faktisk! Han slapp den først på plenen, men hentet den og bar den inn i stua da jeg bad han om det. Moro! Så passet på å ta en kort treningsøkt med han & denne pinnen før jeg puttet den i ovnen.

Byttet på å ha hundene i gangen mens jeg trente en og en. Begge trente musematte, håndtarget, sitt og dekk. Fride hadde også en økt dekk på musematte, samt sitt opp (fra dekk) som vi så smått har begynt med de siste dagene. Dekk med hodet ned i gulvet er også såvidt påbegynt.

Til slutt hadde jeg en fellesøkt med begge med dekk (ved siden av hverandre) og bli. Kan ikke gå så langt fra Fride enda, så dette må jobbes mer med, men syns alt i alt de var flinke idag begge to.

Nå er det litt mer kontorjobbing - masse kursplanlegging på hestefronten nå, mens hundene sover godt. Så er det henting av unger div steder før det er konferansetime på skolen.

Ingen kommentarer: