onsdag 23. april 2008

trening på ridebanen


Vi har pratet lenge om å få til treningssamlinger på onsdagskvelder. Og endelig fikk vi det til idag. Ble bare Therese & Nina med Zelma og meg, men moro for det! Jeg hadde 2 økter med Fride og 1 med Fenris. Vi trente både grunnferdigheter og litt agility (hadde satt opp en lietn "bane" bestående av 3 hindre (et til kryp og 2 til hopp), slalåm og tunnel).

Vi skal prøve få til treffes annen hver onsdag - og håper flere har lyst til å komme (alle som vil er velkomne!! - her får du miljøtrent med hester med det samme!)
Jeg fikk brev fra Hagan hundeskole (Rugaas) idag. Hundetrenerskolen starter opp i begynnelsen av september og går over 11 helger på litt over et år. Gleder meg veldig :)

1 kommentar:

Aase sa...

Vi gleder oss veldig til du kommer i gang hos Turid Rugaas. Da skal vi utnytte din lærdom ved å spørre og grave på samlingene....
Får se om jeg får tatt en tur på fellestrening ute hos deg en dag. Hadde vært fint å trene med hester som forstyrrende element. Vi mangler litt på den biten kan du si..
Kos dere i det deilige vårværet!
Aase