onsdag 16. april 2008

trening i Vikersund


Siden jeg har bestemt meg for å trene mer i BÅND benyttet jeg sjansen til å ta med Fride da Martin skulle på trening i kveld. Utstyrt med kylling og klikker (+ bånd & bikkje!) var jeg klar for en liten økt. Først trente vi litt ved VIF-huset og parkeringa på Rema1000. Målet for treninga idag var først og fremst FOKUS, deretter litt sitt , stå og dekk + gå pent i bånd. Var ganske fornøyd med starten så vi gikk en tur over brua og langs strandpromenaden. Sykler, mennesker, biler og motorsykler var det nok av - men alle møtene gikk veldig bra! Folk er egentlig største utfordringen -hun vil jo hilse på alt! Kyllingen falt imidlertid i smak idag, så forstyrrelser var ikke så forstyrrende. Dekk 1/2 meter fra veien med vent på "værsågod" var ikkenoe problem. Hadde en liten stopp nedved vannkanten hvor hun fikk drikke og vasse litt før vi gikk tilbake igjen. Møtte ingen hunder på turen da. Litt dumt det - pleier alltid se noen her, men det er veld slik at de som håper møte noen ikke gjør det og omvendt..

Fride fikk nå en 10 min pause i bilen før vi gikk bort på fotballbanen. der var hun også flink. Sto litt på to bein når hun å alle folka (og fikk hilse på noen etterhvert) men ellers oppmerksom og avslappet -kunne fint legge seg ned litt også.

Så fornøyd med treninga idag. Og fride er sliten!

Fornøyd med dagen ellers også - fint vær jo!! Og spådd sånn fremover også - håper det holder! Har vært ute mesteparten av dagen. Gjerdet en ny inngjerding til hester oppi skogen og spiste mat ute på terrassen! Fenris og Fride har løpt løse rundt hele tiden - hoppet i søledammer og sløvet i sola. Trur ikke de har det så værst. prøver å trøste meg med det når den dårlige samvittigheten for knapp tid melder seg..

Ingen kommentarer: