fredag 4. april 2008

helg igjen!!

Ja da var det alt fredag. Uka har gått veldig fort og jeg har som vanlig ikke fått gjort halvparten av det jeg har planlagt. I helga er det Drammen Hundefestival. Vi skal avgårde på valpeshow og stille Fride, Arja og Zelma både lørdag og søndag. Blir veldig spennende! Men føler meg ikke akkurat forberedt da.. Med det sølete været ute nå, blir det vel helt bortkastet å bade Fride idag, hun kommer uansett til å se ut som en søle-klump igjen like fort. Hadde hun enda lært seg tisse og bæsje i bånd, så kunne vi jo luftet og unngått de verste dammene.. men neida, hun er ikke et hår bedre enn Fenris- de holder seg gladelig i mange timer fremfor å gjøre noe i bånd! Så kan jo bli spennende.. Store floker i pelsen har hun bak ørene igjen også. syns jeg har vært flink med balsam og kam, men de kommer igjen med engang. Har trent litt på bordet de siste dagene, og fortsatt er det helt greit å se på tenner og bli klemt på heldigvis! Ellers har vi hatt godbit-søk inne noen dagre. Dette er en aktivitet jeg hadde masse med Billy, men har glemt bort lenge nå fordi fenris ikke syns det er så spennende (kanskje ikke rart siden luktesansen hans er omtrent som min..). Fride syns iallefall det var veldig moro da!
Har hatt alle tre bikkjene løs ute igjen idag. Var en stund siden sist, siden jexie og Fenris har vært litt i tottene på hverandre. Men nå gikk det iallefall veldig bra - de drakk til og med av samme skål igjen!! Så i løp av helga kan jeg forhåpentligvis ha de inne sammen igjen også (må passe på når Nils Anders ikke er her.. he he..) Er jo utrolig slitsomt måtte ha de på forskjellig sted og passe på hele tiden.

Ingen kommentarer: