fredag 9. januar 2009

treningssamling på Tajet

Kari-Anne og Heidi
Aase og Zaffi
Heidi
Kajsa

Aase, Tiina , Kajsa og Kari-Anne




Onsdag fikk jeg besøk av Aase, Kari-Anne og Tiina. Vi trente på grunnferdigheter og skravlet.
Vi fikk også trent litt på å gå immellom mennesker med hundene (uten at de skulle bry seg alt for mye..), nyttig passe på jobbe litt med sånne ting når man er flere.
Hundene fikk også kikke litt på hestene.

Jeg passet Zelma denne dagen også, så her var det 4 hunder. Jeg trente mest med Fride, men rakk også 2 økter med Jexie hvor målet var fokus og frivillig sitt. Syns det gikk ganske bra tatt i betraktning hun ikke har blitt trent med forstyrrelser siden grunnferdighetskurset i fjor. Fenris fikk en snartur ut døra, men han bare bråket på de andre og skulle iallefall ikke trene.. og når han er i det muduset nytter det ikke vifte med store biffer forand nesa hans engang.. (kanskje muligens bilnøkkelen...-jeg får prøve det neste gang).
Etter ca 4 timer med hundeprat og trening dro de andre hjem. en veldig koselig dag!

Og så var det lufting av 4-r banden her. De løp og raste som vanlig, men etter et kvarter var de slitne nok til å kunne være sammen inne alle. Og da lå de der så pent på rad og rekke mens jeg lagde middag :) Pappa kom på besøk og jeg rakk spise med han før jeg måtte dra på foredrag.

1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Hihi, så fine bilder av oss ;o)