fredag 26. september 2008

oppdatering..


Ikke så mye nytt å fortelle. Sauene er flytta til jordet nærmest oss, så fenris og jexie har mistet litt frihet... Fride bryr seg ikke - de er jo ikke flokken hennes (hun har nok med passe på de nærmere 40 vi er!). Ellers har høsten kommet på alvor- det er mørkt både om morgenen og kvelden, så refleksvestene er funnet frem.

Dagene bare flyr. Har jobba på skolen et par dager igjen nå - koselig! Og nok å gjøre her hjemme også. Har hatt veldig lyst til å treffe hundefolk igjen og trene litt med andre (canis-gjengen er flinke! men jeg har ikke fått til møte opp..) - men men vet det blir mer tid mot vinteren.

I morra begynner jeg mitt første hundekurs(hjelp) - med bare kjente (spesielt innbydte prøvekaniner...). blir moro!

og så er det bare 2 uker til neste samling på hundetrener-skolen. -og jeg har ikke fått tid til verken trene eller lese... - men har et par dager høstferie ("ferie") i slutten av neste uke heldigvis.

1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Spennende med hundekurs! Er selv assistent på et valpekurs for tiden. Lærer mye om folk - og om meg selv :o)

God ide å få testet ut et konsept på noen spesielt utvalgte før man starter opp for alvor. Lykke til! :o)