søndag 1. mars 2009

uke-slutt

mye snø i Sigdal og!!
jexie som valp -ganske søt!



ja da var det alt søndag.. ikke skjedd så mye spennende siden sist egentlig. Onsdag var jeg med Marius og hentet valp - en kjempesøt brun labradortispe (trur hun fikk navnet Nienna). Ble ganske valpe-sjuk sjøl også, de minnet meg så mye om Billy som valp!! men holder nok med de 3 vi har nå.. Torsdag var jeg og Fride på Helgelandsmoen på trening med hundeklubben (Kristine og Basso var der også- koselig med et kjent fjes og flere klikkelyder!!) Oppmerksomheten til Fride var litt bedre denne kvelden egentlig. Det hjelper nok at vi har vært her før. Men hadde likevel ikke de store kravene, fortsatte med frivillig sitt under baklengs marsj, sitt og dekk med håndtegn + litt utgangsstilling og rygging. Var veldig kaldt, så etter en knapp time var fingrene mine stive av våte skinkebiter og kulde..

Helga har vært kjedelig for hundene. Lørdag var jeg (+ Lena, Thomas og Tuva) på Tjøme og hentet hest, turen tok mesteparten av dagen. På kvelden var vi på fest med Bente og sigdals-gjengen. og idag har vi mest slakka på sofaen i sigdal. (Skulle vært og sett Bente &Bulle på utstilling, men var for svimmel til å kjøre - dumt!!)

Ingen kommentarer: