fredag 22. mai 2009

litt oppdatering


Ja da er vi visst allerede i siste delen av mai - tida flyr!! Og så kjempemye jeg skal rekke før sommeren (og travle tida med rideleir og føllinger....).. Sånn er det visst alltid.

17.mai var Stine og jeg og gikk i tog på tyristrand. Vi hadde med oss Fride , og hun syns nok det var ganske spennende gå i tog. Ikke noe redd iallefall - hun la seg ned midt i veien midt i togen mens vi ventet på det skulle starte ;) Senere på dagen var vi nede på hytta ved fjorden en tur, da var Fenris og Zelma med også.

Fenris og Jexie har sliti litt med no mage-problemer, så vært litt slappere enn ellers, men på bedringens vei nå. Fride har heldigvis sluppet unna.

Agility- treninga er like morsom og jeg er skikkelig fornøyd med Fride! Men vi har selvfølgelig masse å øve på fremover!! Prøve øve litt hjemme også. Blir lettere når jeg får et fast sted å ha utstyret (planlagt gjerde inn et lite område, men må så der først så blir ikke helt enda). Fride er blitt veldig grei å ha med seg løs rundt også, trenger aldri være redd for å slippe henne løs ut av bilen uansett hvor vi er -og det er kjekkt! Før kunne hun jo finne på ta seg en tur, og var ikke så farlig om jeg hadde tenkt dra igjen...

Nå i helga skal vi til Numedal på spor/neseaktivitets-kurs. Blir moro!!

Ingen kommentarer: