tirsdag 13. mai 2008

sommer

her ser dere yndlingsaktiviteten til "utstillingshunden" min : Gjørme-bad!


pene Fenrisulven min


moro løpe på jorder!


lange tunger på vei hjem..

Det er fremdeles varmt og godt , så vi nyter det i fulle drag. Hundene er ute hele dagen, og slitne da de kommer inn på kvelden. Fride leiker mye med Sofus, enten her eller borte hos han, men ellers går hun heldigvis ingen steder. Og selvfølgelig er det godt å være hund når man kan gå rundt som man vil hele dagen. De andre må stå mer i bånd, men får så klart løpe litt løse hver dag de også.

En dag i forrige uke tok jeg med meg frokost- niste og spiste ute i skauen med Fenris & Fride. Gikk en runde som de kan gå løs hele veien. De hadde skikkelig ras på jordene i Karlsrud og det var lange tunger på vei hjem :)

Ellers er det veldig lite å blogge om om dagen. Litt hverdagslydighet blir det jo hver dag, men ellers har tiden gått til jobbing, maling av hus + div prosjekter. Hjelper visst ikke med lange lyse dager når man får 3-dobbelt å gjøre..

Vi fikk da iallefall trent litt med Fride og Zelma på kvelden onsdag. Prøver å holde på dette nå som vi har kommet igang. Ble litt så som så, for Fride hadde løpt rundt hele dagen og jeg hadde vært på jobb og dugnad sammenhengende over 12 timer.. men fikk da trent litt.

Har meldt på Fride på utstilling 18.mai, men litt usikker på om jeg skal dra eller ikke. Ikke trent noe, og pelsen er litt så som så. Hun er nok klart mer gårdshund enn pynte-hund!

Ingen kommentarer: