fredag 30. mai 2008

agurk-nytt...

Lite å skrive om om dagen. Jeg har jobba hele uka på skolen så tiden har blitt knapp til hunder. De har begynt å være i hele huset når jeg er borte og det går veldig fint. De har ikke verken rotet eller ødelagt noe. ser ut som de sover i sofaen mesteparten av dagen. Jeg gjemmer frokosten rundt i huset før jeg drar, så da har de jo noe å finne på med engang iallefall.
Fenris er skikkelig hyper om dagen, det merke veldig på han når jeg har jobbet mye. Fride får jo løpe løs hele eftan og kvelden mens jeg har ridetimer så hun merker jeg ikke så mye på. Hun suser rundt hun da - kommer inn på banen iblant for å kjefte litt og henge i noen hestehaler (bokstavlig talt!!) men for det meste sysselsetter hun seg selv. Innimellom prøver hun å bli med på tur når noen som har unger her går tur med hundene sine..
Fenris og Jexie er adskilt igjen etter en ny kræsj for en stund siden - som resulterte i betent nese for jexie.. veldig kjedelig det der! Nå som det gikk så bra..
Zelma var oppe en tur på onsdag og leika med fride og Jexie, de går fint sammen heldigvis.
Idag har Fride leika med jacken Ally igjen, det er alltid populært.
Nå er vi i Sigdal og skal være til i morra. Fride sover på kjøkkengulvet mens slåss-kjempene er ute i hvert sitt bånd.

Ingen kommentarer: