onsdag 12. mars 2008

ikke så mye nytt




Var travel helg på hestefronten (http://www.hestenfordeg.blogspot.com/), så ble ikke noe trening på hundene i helga. Stine og Miriam trente imidlertid HOPP inne med Fride og Fenris på lørdag- begge hundene var helt i hundre! Søndag koste Fride seg ute med stallgjengen hele dagen - og snek til seg en pølsebit eller fler da vi grillet på bål.
Mandag og tirsdag rakk jeg en liten økt med Fride med bl.a dekk på musematte med økende avstand og sitt opp + +
I morres brukte jeg lang tid i stallen (pga regnværet står mange inne), så på turen i skauen med bikkjene satt jeg mest på en stein i regnværet mens Fenris& Fride snuste fornøyd rundt.
I dag hadde vi besøk av pappa som syns Fride er veldig tillitsfull -og det har han jammen rett i. Hun er fremdeles like glad i alle folk hun møter - blid og sosial! Nå trudde jeg egentlig sheltiene skulle være litt reserverte og gledet meg til det (siden Fenris er litt oversosial..) , men jeg er veldig fornøyd med henne likevel!!
I kveld var hun med på fotballtrening og så på martin (i Vikersund) og vi fikk trent litt sitt og kontakt med forstyrrelser.

Ingen kommentarer: